Godziny otwarcia naszego sklepu:
W tygodniu:
W sobotê
Niedziela:
od 8 rano do 9 wieczorem
od 9:00 do 20:00
od 10 rano do 7 wieczorem
coś powiedzieć
Nic nie znaleziono.
Przeglądarka nie jest obsługiwana.
This is an approximate conversion table to help you find your size.
If you already have purchased an item from our brand, we recommend that you select the same size as indicated on the table
Informacja GPSR: produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku
Polityka bezpieczeństwa
Dostawa
Polityka zwrotów
Czym jest uszczelniacz skrzyni korbowej?
Uszczelniacz skrzyni korbowej, często nazywany simmeringiem, to niewielka, ale niezwykle ważna część silnika. Jest to elastyczny element, zwykle wykonany z gumy lub tworzywa sztucznego, który montowany jest w specjalnej obudowie. Jego głównym zadaniem jest uszczelnienie przestrzeni między wałem korbowym a obudową skrzyni korbowej, zapobiegając wyciekom oleju silnikowego.
Dlaczego jest ważny?
Ochrona silnika: Zapobiega wyciekom oleju, które mogłyby prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych elementów.Optymalna praca silnika: Dzięki szczelności, silnik pracuje wydajniej i zużywa mniej oleju.Bezpieczeństwo: Zapobiega powstawaniu niebezpiecznych sytuacji, takich jak pożary spowodowane wyciekiem oleju na gorące elementy silnika.
Zastosowanie: Specjalnie zaprojektowany do konkretnych modeli silników Kawasaki.Materiał: Wykonany z wysokiej jakości materiału odpornego na działanie oleju i wysokich temperatur.Wymiary: Posiada określone wymiary (średnica wewnętrzna, zewnętrzna i wysokość), które są dopasowane do konkretnego modelu silnika.
Kiedy należy wymienić uszczelniacz skrzyni korbowej?
Wyciek oleju: Jeśli zauważysz wyciek oleju w okolicach skrzyni korbowej, to znak, że uszczelniacz jest uszkodzony.Zwiększone zużycie oleju: Jeśli silnik zużywa więcej oleju niż przewiduje producent, może to świadczyć o nieszczelności.Ślady oleju na obudowie silnika: Obecność oleju na obudowie silnika wskazuje na wyciek.
Perfekcyjne dopasowanie: Gwarantuje szczelność połączenia i optymalną pracę silnika.Wysoka jakość materiałów: Zapewnia długą żywotność.Bezpieczeństwo: Minimalizuje ryzyko awarii silnika.
Montaż uszczelniacza skrzyni korbowej:
Montaż uszczelniacza skrzyni korbowej wymaga pewnych umiejętności mechanicznych. Przed przystąpieniem do wymiany uszczelniacza, warto zapoznać się z instrukcją obsługi silnika lub skorzystać z pomocy specjalisty.
Uszczelniacz skrzyni korbowej Kawasaki 92049-2220 to niewielka, ale niezwykle ważna część silnika. Jego prawidłowe funkcjonowanie ma bezpośredni wpływ na trwałość i wydajność kosiarki. Regularna kontrola stanu uszczelniacza i jego wymiana w razie potrzeby to prosty sposób na utrzymanie silnika w dobrej kondycji.
Uszczelniacz skrzyni korbowej o numerze porównawczym 920492220 znajduje zastosowanie w silnikach Kawasaki oznaczonych symbolami FE250D, FE290D, GEF00A.
Uszczelniacz skrzyni korbowej Kawasaki 920492220
Boxed:
Sticky Header:
Sticky Add To Cart
Font: